منو
صفحه اول رزرو های من

جستجو با کد آگهی

تماس با ما هدیه سفر ثبت آگهی

قوانین و مقررات

قوانین اجاره ویلا ، سوئیت و آپارتمان مبله در سایت املاک باشی

 

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های این سایت به دقت مطالعه فرمائید. ورود کاربران به سایت و استفاده از سایر خدمات به معنی آگاه بودن، پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سایت است و در صورت نپذیرفتن قوانین و مقررات مجاز به استفاده از سایت نمیباشد.
نکته: هرگونه پیش پرداخت و رزرو اقامتگاه که طی تماس تلفنی از طرف میزبان به مهمان پیشنهاد میگردد و پرداخت از طریق سایت صورت نگیرید املاک باشی هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد.

شرایط و قوانین مهمان 

  1. افراد بیش از 18 سال سن و واجد اهلیت قانونی می‌توانند درسایت املاک باشی ثبت نام نمایید.
  2. شرط استفاده از محل اقامت، ارائه مدارک لازم جهت اثبات محرمیت و همچنین همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان مراجعه به محل اقامت.
  3. برگزاری جشن و مهمانی در امکان ثبت شده در سایت املاک باشی مجاز نیست.( بجز در مواردی که میزبان اعلام نماید )
  4. املاک باشی در مورد ساعت ورود و خروج میهمانان دخالتی ندارد و هماهنگی آن بر عهده طرفین است.
  5. صحت و سقم اطلاعات درج شدهٔ محل‌های اقامتی و كليهٔ اطلاعات و مشخصات اعم از: نرخ، کیفیت و کمیت محل اقامت عیناً از میزبان استعلام شده و کلیهٔ مسٔولیت‌ها برعهده میزبان است.
  6. همه تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط ، در همین صفحه  بّه‌عمل می‌آید، کاربران موظفند هر از چند گاهی از سایت املاک باشی دیدن نمایند تا از شرایط و الزامات جاری و لازم‌الاجرا مطلع گردند.
  7.  سایت املاک باشی تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است.

 

شرایط و قوانین میزبانی

  1. میزبان میبایست اطلاعات شخصی کامل خود را اعم از تلفن ثابت، موبایل و موبایل شخص ثالث در موارد اضطراری و غیره را به هنگام ثبت‌نام در سایت وارد نماید.
  2. اخذ هرگونه هزینهٔ اضافه بر مبلغ درج شده در سایت املاک باشی توسط میزبان از میهمان تحت هر عنوان اعم از حق کمیسیون، پورسانت، حق دلالی و غیره مجاز نیست.
  3. ثبت اقامتگاه تکراری مورد تایید نمیباشد و اولویت ثبت آگهی با مالک و یا نماینده قانونی مالک میباشد.
  4. میزبان پس از تسویه حساب با مهمان ملزم به تحویل دادن تجهیزات و کلید هنگام ورود و تحویل‌گیری هنگام خروج از میهمان است.
  5. میزبان در صورت مواجه با موارد خلاف عرف و قانون مجاز به لغو (امتناع از انجام) اقامت بوده و مسٔولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ میهمان است.
  6. زمان تحویل و یا تخلیهٔ محل اقامت مطابق با قانون آن محل است. در صورت نیاز به تحویل زودتر محل اقامت از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتماً هماهنگی قبلی با میزبان انجام پذیرد.
  7. رزرو پس از پرداخت کامل قطعی خواهد بود و قطعی بودن رزرو و شرایط رزرو شده صرفاً با دریافت تأیید رزرو مستند خواهد بود.
  8. میزبان پس از قرار دادن ملک خود در املاک باشی ملزم به پاسخ مؤدبانه به تماس‌ها، پیغام‌ها و درخواست‌های رزروی که برایش ارسال می‌شود است و در صورت عدم توجه مکرر به این امر ابتدا از املاک باشی تذکر گرفته و در صورت ادامه، فعالیت ایشان معلق می‌گردد.
  9. میزبان اگر به هر دلیلی از خدمات رسانی در ملک موردنظر خود صرف نظر کند، باید اقدام به غیر فعال نمودن پروفایل خویش کند.
  10. میزبان میبایست جهت اطلاع از تغییر رویه‌ها و مقرراتی که در سایت اعمال می‌شود قسمت اعلانات سایت را ملاحظه و در صورت نیاز با املاک باشی تماس بگیرند.
  11. در صورت تمدید یا رزرو مجدد مستقیم مهمان از میزبان بدون ثبت درخواست رزرو در سایت، میزبان موظف به پرداخت ده درصد از کل مبلغ به سایت میباشد و در صورت عدم پرداخت ، سایت اقدام به غیرفعال کردن آگهی میزبان و قطع همکاری با ایشان میکند.

 

شرایط و قوانین رزرو

  1. کاربر با ثبت نام در املاک باشی  می‌پذیرد که قوانین و مقررات املاک باشی را به‌صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است.
  2. کاربر می‌پذیرد هیچ‌ وقت درخواست رزرو به املاک باشی ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس املاک باشی را داشته باشد.
  3. درخواست اقامت توسط میهمان و پذیرش توسط میزبان ، پس از پرداخت بیعانه  یا تسویه در سایت قطعی خواهد بود.
  4. چنانچه هریک از کاربران املاک باشی  در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند، همکاران ما در واحد پشتیبانی پاسخگوی کاربران هستند.
  5. در مواردی نادر اشتباهات میزبان، مشاهدهٔ خرابی و مشكلات در واحد اقامتی رزرو شده، دلايل امنيتی يا اشتباهات كارمندان شرکت وجود دارد، كه در اين موارد سعی مي‌گردد املاک باشی  واحد اقامتی ديگری با همان شرایط در همان زمان برای میهمان تهيه و يا در صورت عدم امكان، وجه به میهمان باز می‌گردد. 

 

شرایط و قوانین لغو کردن رزرو

  1. تحویل ملک ساعت 14:00 و زمان تخلیه ملک ساعت 12:00 توسط میزبانان تعیین شده‌است. (مگر اینکه میهمان و میزبان از قبل با یکدیگر هماهنگ نمایند)
  2. کنسل نمودن رزرو توسط میزبان کسر ۱۰٪ از مبلغ کل رزرو ( سهم املاک باشی ) از حساب میزبان و بازگشت کل مبلغ به مهمان
  3. کنسل نمودن رزرو توسط میهمان تا ۷۲ ساعت مانده به شروع اقامت: کسر ۱۰٪ از مبلغ کل رزرو ( سهم املاک باشی ) و بازگشت باقی‌مانده مبلغ.
  4. کنسل نمودن رزرو توسط میهمان کمتر از ۷۲ ساعت مانده به شروع اقامت: کسر ۱۰٪ از مبلغ کل رزرو ( سهم املاک باشی ) و مبلغ اولین شب رزرو و بازگشت باقی‌مانده مبلغ.
  5. کنسل نمودن رزرو توسط میهمان در روز شروع اقامت:کسر ۱۰٪ از مبلغ کل رزرو ( سهم املاک باشی ) و مبلغ ۲ شب اول رزرو و بازگشت باقی‌مانده مبلغ
  6. کنسل نمودن رزرو های ماهانه توسط میهمان :کسر ۱۰٪ از مبلغ کل رزرو ( سهم املاک باشی ) و مبلغ روزانه 3 شب اول رزرو و بازگشت باقی‌مانده مبلغ
  7. در ایام پیک تعطیلات ، بازه‌ی ۷۲ ساعت، ۱ هفته محاسبه می‌شود.
  8. در صورت مراجعه  نکردن میهمان در زمان رزرو، محل اقامت برای میهمان خالی نگه داشته شده و هيچ‌ گونه وجهی مسترد نخواهد شد.
  9. در صورت مطابقت نداشتن محل اقامت با توضیحات ارائه شده توسط میزبان در آگهی از قبیل متراژ و تعداد خواب و ... کل مبلغ به میهمان مسترد ( میهمان گرامی درصورت مغایرت واحد را تحویل نگیرید در صورت تحویل واحد هزینه مسترد نخواهد شد )
  10. در صورت لغو رزرو توسط میزبان ، مهمان می تواند انتخاب کند یا تمامی پول به او بازگردانده شود و یا با انتخاب اقامتگاه جدید مبلغ به کیف پول مهمان عودت داده میشود و میتواند از مبلغ برای رزرو واحد جدید استفاده نماید، سایت پیش پرداخت را برای رزرو جدید در نظر گرفته و همچنین میزبان باید بداند که این لغو رزرو در بازخورد صفحه اش به صورت خودکار ثبت خواهد شد .

              نکته: رزرو هایی که کمتر از 6 ساعت مانده به شروع سفر ، انجام میشود ، حداکثر خسارت کنسلی مبلغ 50% یکروز به میزبان +  10% سهم املاک باشی قابل لغو میباشد.
              
نکته : درصورت کنسلی مبلغ فقط به همان حسابی که در سایت پرداخت کردید عودت میشود.

         نکته : در ایام کرونا ، چنانچه به تشخیص دولت راه ها مسدود گردد یا شهر ها قرنطینه شوند، مهمانانی که رزرو انجام داده اند مشمول جریمه نخواهند شد .

 

قوانین ایام نوروز

رزروهای مربوط به ایام نوروز فقط با رضایت میزبان قابل لغو می باشند

همچنین در صورتی که به دستور مقامات و سازمان های دولتی و به دلیل همه گیری ویروس کرونا، امکان سفر به مقصد مورد نظر طی روز های نوروز میسر نباشد، کلیه مبلغ رزرو به مهمان عودت می گردد

 

خسارت وارده به محل اقامت

  1. مهمان وظیفه دارد ملک را همانطور که تحویل می گیرد، تحویل نیز بدهد و در صورت بروز هرگونه خسارتی توسط خودش، مهمانانش و یا افرادی که با اجازه او به ملک وارد شده اند، پدید آید موظف به جبران می باشد.
  2. اعلام خسارت توسط میزبان به مهمان انجام خواهد شد. در صورت توافق مهمان خسارت را پرداخت می کند.


اعلام سوء رفتار

  1. در صورتیکه طی اقامت مهمان در ملک میزبان هر یک از طرفین شاهد رفتار نامناسب، دزدی، خشونت و غیره بودند ابتدا سریعاً به پلیس اطلاع داده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت مسئولیتی برای اقدام علیه ان افراد ندارد و تنها حساب کاربری آن فرد حذف خواهد شد.


 

:در صورتیکه سوالی غیر از موارد مطرح شده دارید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید

نصب اپلیکیشن املاک باشی